Laatste IJSCO van het seizoen succes voor De Stelling

door Lars Dam Laatste wijziging: 2019-06-10T19:57:14+00:00

De laatste IJSCO van dit seizoen als vanouds in Wageningen is een enorm succes geworden. Ten eerste omdat er maar liefst 8 leden van De Stelling deelnamen aan deze IJSCO, maar er zijn ook leden in de prijzen gevallen.

In groep 10 is Jop in een felle strijd eerste geworden, met Jan op een 4e plaats en Istar net buiten de prijzen. Jop dus de beker en voor Jan een mooie medaille.

In groep 9 is Wilfried netjes 1e geworden. Voor hem een mooie beker. Erg knap trouwens want zowel voor Wilfried, Jan,Jop en Istar was het hun eerste IJSCO!!!

In groep 7 is Matthijs helaas net 2e geworden. Wel jammer want slechts op basis van onderling resultaat liep hij net de beker mis en werd het een medaille.

Sasa had het zwaar dit keer in groep 3 en werd 5e. Hij heeft echter zo'n ontwikkeling doorgemaakt (en veel IJSCO's gespeeld) dat hij de 1e plaats heeft behaald in de lijst van best ontwikkelde nieuwkomers van alle IJSCO spelers !!!

Gefeliciteerd allemaal en na de vakantie zijn er weer IJSCO's!